SETMANA DE LA SOSTENIBILITAT

El canvi climàtic és una emergència que cal afrontar i no podem girar l’esquena als problemes ambientals que pateix el nostre planeta. Volem començar a fer l’escola una mica més sostenible, informar sobre les problemàtiques ambientals i estimular actituds positives per a fer del planeta un lloc millor per a les generacions futures.
Per això, volem començar aquest apassionant camí amb la celebració de la Setmana de la Sostenibilitat del 21 al 25 de novembre, tret de sortida d’una sèrie de campanyes per informar tota la comunitat educativa dels problemes mediambientals més importants i sensibilitzar per tal que les nostres accions del dia a dia siguin compromeses per a fer un món més sostenible.
A més convoquem un concurs per a triar el logo de la setmana de la sostenibilitat.
 Què és el concurs de logo? Animem a tot l’alumnat a dissenyar el logo oficial de la setmana de la sostenibilitat i que utilitzarem en tots els actes i campanyes de difusió que es faran al llarg del curs.