SETMANA DE LA SALUT

Durant dues setmanes del mes de novembre hem celebrat la Setmana de la Salut. Des dels diferents cursos hem volgut reflexionar i fer activitats i petits projectes a l’aula al voltant dels diferents aspectes de la salut.

Donant importància a una alimentació saludable hem construït una piràmide amb aliments reals i també hem preparat receptes de cuina saludables. Des de GES i COMPETIC s’han dissenyat infografies sobre algunes de les infeccions més freqüents. També es pot treballar la salut des de l’àmbit lingüístic, recomanant actituds responsables en anglès i els vídeos que s’han creat s’han anat projectant a la pantalla de l’entrada de l’escola. També hem pogut comprovar el gran nombre de refranys que hi ha en català sobre la salut. Els estudiants de GES1 han comprovat ells mateix alguns dels paràmetres que podrien indicar un cert estat de forma física. I des de l’àmbit de les ciències socials s’ha fet una recorregut per altres pandèmies que han assolat la humanitat. I donant visibilitat a la diversitat lingüística del centre hem creat un núvol de salut amb les diferents llengües que es parlen a l’escola.