INFORMACIONS 3r TRIMESTRE I MATRÍCULA CURS 2020-21

Hem fet un resum de la informació de com ens organitzarem i avaluarem el tercer trimestre. Heu de clicar AQUÍ per accedir al document.

És molt probable que no es tornin a obrir les aules per a impartir classe, però tot i això estem organitzant el final de curs i també estem preparant el curs vinent.

PREINSCRIPCIÓ NOU ALUMNAT: No sabem encara quan serà la preinscripció i matrícula, ja que les dates previstes eren a mitjans del mes de juny i no sabem si es mantindran o modificaran. Per això us recomanem mirar la pàgina web i les xarxes socials de l’escola periòdicament.

ALUMNAT QUE CONTINUA AL CENTRE: Com cada curs caldrà fer la reserva de plaça per al curs vinent, tant si promocioneu de curs com si heu de repetir. Tampoc tenim les dates, però el professorat mirarà de posar-se en contacte amb tots i cadascun de vosaltres.