FESTA FINAL DE CURS

El passat 15 de juny vam acomiadar el curs en una magnífica festa celebrada a l’Ateneu del Clot. Vam assistir gairebé 150 persones entre estudiants, professorat, amics i familiars i vam poder gaudir d’un acte farcit de moments molt emotius. El nostre director va obrir l’acte destacant el paper de les escoles d’adults en la formació al llarg de la vida i com CFA El Clot ajuda que moltes persones puguin aprendre anglès, millorar les seves competències digitals, obtenir l’ESO o preparar-se per entrar a la universitat o a un cicle formatiu de grau superior.

A continuació vam tenir una actuació musical i un espectacle de màgia. El plat fort de la festa va ser el lliurament de les orles als estudiants que havien graduat i la projecció de vídeos amb un recull d’activitats extraescolars i viatges fets al llarg del curs.

Finalment vam poder menjar, beure i ballar, tot i que els més animats van atrevir-se a cantar amb el karaoke.

Moltes gràcies a tots els assistents i que tingueu un bon estiu!