ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR DE CENTRE

El proper 25 de novembre tindran lloc les eleccions als representants dels estudiants al Consell Escolar de centre. El Consell Escolar és el màxim òrgan de representació i de gestió dels centres educatius. En el nostre cas està format per 3 professors, 3 estudiants, 1 representant de l’Ajuntament, 1 representant del PAS, el Director, la Cap d’Estudis i  el Secretari.

Fins el 19 de novembre hi ha temps per a presentar la candidatura al Director de centre. Només cal omplir un model que trobareu a Consergeria o Secretaria. Us animem a participar com a candidats i també com a votants.

La mesa electoral estarà formada per la Direcció del centre i per estudiants. L’horari de votació serà d’11h a 13h i de 17h a 19h al vestíbul de l’escola.

Podeu trobar més informació a la pàgina oficial del Departament d’Educació.