ACTIVITATS DE FINAL DE TRIMESTRE

Els últims dies de trimestre hem fet diverses sortides i activitats adreçades a tot l’alumnat. Us en fem un petit resum.

“EL NADAL ARREU DEL MÓN”

Hem fet un repàs per les diferents formes de celebrar el Nadal en diversos països del món de la mà d’alumnes que ens han explicat com passen aquests dies al seu lloc d’origen. Els vídeos s’han gravat al croma que hem construït a la mateixa escola i els hem vinculat des de Youtube amb codis QR. Al mapamundi del passadís d’entrada a l’escola podeu llegir amb el mòbil aquests codis i accedir als vídeos dels companys i companyes.

SORTIDA AL TEATRE

Una activitat que els estudiants de GES han fet a les classes de català és llegir l’obra “El mètode Grönholm”. Què millor que poder anar a veure al teatre la representació del text que s’ha llegit! També s’hi van apuntar alumnes d’altres ensenyaments i vam riure una bona estona.

VISITES AL RECINTE MODERNISTA DE L’HOSPITAL DE SANT PAU I AL CENTRE DE CULTURA EL BORN

GIMCANA EN ANGLÈS A LA FIRA DE SANTA LLÚCIA. CHRISTMAS SCAVENGER HUNT

Activitat oberta a tots els estudiants de l’escola, no únicament als grups d’anglès. Gràcies a una aplicació de mòbil que calia instal·lar-se prèviament, diferents grups d’alumnes anaven completant les proves que les professores d’anglès els proposaven. I tot en un espai típicament nadalenc com és la fira de Santa Llúcia.