Taller coeducatiu

Durant la setmana del 25 N, Dia Internacional per l’Erradicació de la Violència vers les Dones ,

la nostra escola conjuntament amb el Departament d’Educació hem portat a terme un taller per fomentar la igualtat de gènere i treballar la prevenció de les violències masclistes.

Hi ha participat els alumnes del nivell 1, 2 i 3 de català.

La formadora ens ha interpel·lat a totes i a tots sobre el model de masculinitat tradicional que durant molts anys ens ha estat imposat. També ens ha  dotat d’eines i estratègies per saber actuar davant situacions de desigualtat i discriminació de gènere així com situacions de violència masclista.

Ha estat realment un taller molt enriquidor.

Finalment, hem escrit totes i tots en un dels suros de l’escola unes frases com a síntesis del taller.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *