Presentació del llibre: Allò que va passar a l’Era d’en Pei.

A l’escola hi tenim molts alumnes talentosos i, justament, un dels nostres alumnes ha escrit un llibre del que fa poc ha sortit la segona edició:

“Allò que va passar a l’Era d’en Pei”

L’alumne és el Lluís Comellas Coma, professor de dibuix i de música a l’Escola de Treball de Granollers, ara jubilat. Col·labora en obres teatre escolar pintant  decorats i escrivint-ne la música. Canta a la Polifònica de Puig-reig. Afeccionat a l’esquí, a l’escalada, a la poesia (que mai ha publicat) i a la narrativa. Caminador endèmic del Pirineu i, sobretot, del Berguedà. Publica per primera vegada “Allò que va passar a l’Era d’en Pei”  el 2018, història ubicada molt a prop nostre (Fumanya, Vallcebre, Fígols,…).

Us convidem el dilluns 18 de febrer a la biblioteca de l’INS Guillem de Berguedà, a les 5 de la tarda, per conèixer  l’autor, el Lluís, si encara no el coneixeu, i el seu conte.
Us hi esperem!