Llegint poemes a les classes d’anglès

El 21 de març és el Dia Internacional de la Poesia. Aprofitant la data, aquesta setmana hem treballat poemes senzills a les classes d’anglès dels nivells A2 i A3. A principis de setmana, a classe, l’alumnat ha escoltat diversos poemes per tal d’aprendre’n la pronunciació i n’ha escollit un per recitar-lo a finals de setmana. Després de preparar-los a casa, va haver-hi un petit recital a l’aula, el qual va ser molt bonic i amè. Els i les alumnes han pogut millorar tant la seva pronuncia com la seva comprensió de l’idioma.