Entrega de Títols definitius del GESO (23 de març de 2018)

El 23 de març de 2018 es va dur a terme l’entrega de títols definitius del GESO. En aquest acte es va reconèixer l’esforç i el treball  dels alumnes, i es va celebrar que la comarca del Berguedà disposa, des del curs 2014-2015, de la oportunitat de poder estudiar presencialment el Graduat en Educació Secundària per a persones adultes.

Aquest estudis permeten seguir endavant podent anar creant el nostre futur, podent mirar endavant i decidint cap a on volem anar.

Els alumnes que van obtenir el títol, la majoria han seguit formant-se,  i d’altres han entrat al món laboral. Estem molt orgullosos d’ells i d’elles del seu esforç i del què ens han aportat.

Agraïm a l’Ajuntament de Berga el cedir-nos el Saló d’Actes, espai ple d’història i decisions, i als Srs Francesc Ribera, Ramon Bajona i Enric Castella per les seves paraules i acolliment.