Festa de final de curs a ritme de folk

Després d’un any de treball intens, vam acabar el curs amb una festa que va reunir l’alumnat i el professorat de tots els estudis que s’ofereixen al CFA Berguedà. En un primer moment vam poder gaudir de la música de Berguedana de folklore, que ens va oferir un repertori de cançons populars que incitaven a ballar. Alguns dels nostres alumnes i professores van deixar la vergonya a la cadira i es van animar a fer unes danses al son de la música. A part de la diversió, va ser una oportunitat, sobretot per part del nostre alumnat nouvingut, de conèixer algunes melodies del nostre llegat cultural. Quan la música va finalitzar, vam poder fer un pica-pica en què vam poder comentar anècdotes i vivències tot passant una bona estona. Finalment es va donar un diploma i un petit obsequi a tot l’alumnat i ens vam acomiadar desitjant-nos un bon estiu.