Dijous Llarder 8 de febrer de 2018

Com diu la dita pel Dijous Llarder botifarra menjaré.

El passat dijous 8 de febrer, alumnes i professors de l’escola vam anar tot caminant fins a Pedret malgrat el fred i,alguns, vam descobrir una drecera que desconeixíem.

Travessant el pont de Pedret enfilem muntanya amunt i trobem l’Església de Sant Quirze de Pedret. Allà ens vam trobar amb la Sra. Carme Sellés que ens va explicar la història, la simbologia i les modificacions que ha patit l’edifici de l’església.

En acabar vam fer un mos (botifarra d’ou, botifarra negre, tastet,…)

Ens feia una mica de por el temps, però finalment ens va fer sol, tot i que l’aire era fresquet.

Us deixem un enllaç de l’oficina de turisme de Berga on hi ha tota la informació relativa a l’església (història, pintures murals, entorn,…) .