Taller sobre economia domèstica el dijous 9 de març

L’aula 2 del centre acollirà el proper dijous 9 de març un taller de l’Institut d’Estudis Financer (IEF) sota el títol Economia domèstica: organitzant el dia a dia.

En l’actual marc econòmic-financer, més que mai, cal oferir coneixements financers a diversos col·lectius i a diferents nivells. Amb aquest objectiu neix l’any 2012 el programa d’Educació Financera a les Escoles de Catalunya (EFEC). La peculiaritat del programa és que els tallers són impartits per treballadors voluntaris vinculats a bancs i entitats financeres (professionals en exercici o jubilats).

El taller tracta d’explicar, de manera pràctica, conceptes bàsics de finances personals perquè els alumnes els puguin dur a la pràctica ells mateixos. Ens referim a conceptes com el pressupost personal, el fons d’emergència, l’endeutament i altres conceptes d’inversió.

El taller va destinat a alumnes del curs d’Instrumental-3 però està obert a alumnes d’altres cursos. Començarà als voltants de les 9:30 del matí fins a les 11. Tots aquells alumnes interessats poden posar-se en contacte amb la professora Magda o comunicar-ho a Secretaria (de les 15:30 a les 17:00) per tenir una previssió d’asistència.