Sobre l’ús dels telèfons mòbils

L’actualitat sobre l’ús dels telèfons mòbils als centres educatius és un dels temes vigents. Des del nostre centre i des de l’àmbit que ens ocupa, només us volem recordar que l’alumnat ha de ser responsable dels seus dispositius mòbils, tot seguint les normes que el centre estableixi per usar-los en el marc de la bona convivència del centre i el respecte als drets fonamentals i de protecció de dades d’altri.

Durant les activitats lectives, l’ús de telèfons mòbils i altres dispositius intel·ligents s’han de vincular a les activitats d’aprenentatge, per la qual cosa no se’n pot fer un ús lliure. El professorat donarà les indicacions d’ús. Qualsevol altra actuació de l’alumnat que se’n desprengui s’ha de cenyir a un ús responsable.