S’apropa el Dinar de Germanor del centre

El Dinar de Germanor està ben a prop. Obert a tot l’alumnat del centre, tindrà lloc el proper dimarts 24 d’abril, a 2/4 de 2.

Serà una bona jornada de trobament de tots els alumnes. Tot aquell que hi vulgui participar, s’ha d’apuntar a la seva classe com més aviat millor. La única condició és la d’elaborar un plat culinari, ja sigui un primer, segon o postre.

A partir de la una, començarem a montar l’exposició de plats i fotografies. Un cop montat, cadascú podrà passar amb un plat a fer tastets de tot aquell plat que vulgui. El dinar començarà mitja hora més tard.