Publicades les llistes d’alumnes preinscrits, assignats al centre i llistes d’espera

Ja han sortit publicades les llistes d’alumnat assignat al centre pel proper curs, dels que es van preinscriure durant el mes de juny. Així mateix, també s’han publicat les llistes d’espera de l’alumant que no ha pogut aconseguir plaça.

En cas que durant el mes de setembre, l’alumnat assignat no confirmi la seva plaça, es deixarà matricular a aquell alumnat que forma part de la llista d’espera.

En el següent link podeu veure les primeres lletres dels alumnes assignats per cursos.

Aquí podeu veure les llistes d’espera dels diferents ensenyaments.