Publicades les llistes d’admesos a les proves d’accés a cicles

Les llistes d’alumnes admesos i exclosos a les Proves d’accés a Grau Mig van ser publicades ahir, mentre que les de Grau Superior sortiran al llarg del dia d’avui. Hi ha hagut alguna incidència amb algun alumne, que només caldrà esmenar amb la presentació del DNI o passaport a l’institut en el qual s’ha inscrit.

També recordem que des d’avui i fins el dia 27, els alumnes de Grau Mig teniu temps de presentar la documentació necessària al centre on us heu inscrit, així com els títols que poden comptar en el vostre currículum. Els alumnes de Grau Superior també els podeu presentar des de demà i fins el dia 28 d’abril.

Enfilem la recta final dels cursos de Proves d’accés, esperem que pugueu mantenir la concentració necessària per afrontar la prova.