Publicada l’Estratègia Digital del Centre (EDC)

El professorat del centre s’ha anat formant al llarg del curs passat, gràcies a l’ajuda del Mentor digital, en l’elaboració de l’Estratègia Digital del nostre centre (EDC) i que ja podeu consultar a través de l’enllaç de la portada del web. L’EDC té com a objectiu principal millorar la qualitat de l’educació que oferim als nostres alumnes. Volem que la tecnologia sigui una eina que faci possible l’aprenentatge personalitzat, la col·laboració entre alumnes i professors, i la comunicació eficaç entre tota la comunitat educativa.

A través d’aquesta pàgina, us mostrarem com estem utilitzant la tecnologia per aconseguir aquests objectius, des de l’ús de dispositius mòbils fins a la implementació de plataformes d’aprenentatge en línia. També compartirem les iniciatives que estem portant a terme per formar als nostres docents en el domini de les tecnologies educatives i millorar la infraestructura tecnològica del centre.