Publicades les llistes dels alumnes preinscrits pel curs 2021/2022

Un cop finalitzades les preinscripcions de l’alumnat nou, ja podeu consultar els llistats amb els barems provisionals de l’alumnat nou que vol iniciar els estudis al nostre centre aquest proper curs 2021-2022.

Barem provisional 21-22

En el cas de no aparèixer en les llistes o si s’hi ha detectat alguna errada (estudis sol·licitats, nivell assignat, etc.) cal presentar una reclamació adjuntant la còpia del full de preinscripció. La reclamació es podrà presentar des d’avui fins al 12 de juliol enviant un correu a l’adreça cfabalaguer@xtec.cat.

Finalment us recordem que aquestes llisten recullen a totes les persones que han sol·licitad plaça al CFA Balaguer per al curs 2021-2022 i que l’assignació de places no es sabrà fins la publicació de les llistes d’admesos i exclosos, a les 3 de la tarda del proper dia 13 de juliol.