La diversitat ens enriqueix: Preparats per les proves d’accés

S’apropa el dia clau. Han estat set mesos de preparació i poc més d’un mes i mig que queda. Els dies 8 i 15 de maig, els alumnes de preparació per a les proves d’accés a Formació Professional s’examinen.

Portem set mesos intensos: matemàtiques, socials, català, castellà, anglès, … S’han fet bons vincles humans dignes d’estudi. Hem tret molt de profit de la diversitat d’una classe de Preparació de proves d’accés i em trec el barret davant de l’excel·lent convivència entre alumnes de cultures i d’edats tan diverses, com des dels 16 fins als 70. Tots amb el mateix objectiu: superar la prova. Una prova de superació per aquell alumne de 16 anys que es vol reenganxar al sistema educatiu però que li costa centrar-se en la feina; com aquell senyor que passa de la setantena i s’ho pren com un repte personal amb una il·lusió i ganes, fins i tot molts cops, més grans que la de l’adolescent.

Això és l’Escola d’Adults: uns reptes de superació personal en la diversitat de cada alumne, que només es poden aconseguir amb aquesta sintonia com la d’aquest curs al nostre centre, entre professorat i alumnes.

Tots coneixem les nostres ambicions, tots hem millorat molt des de l’inici de curs fins avui i el repte d’aprovar el mes de maig no és fàcil. Si la prova s’avalués com a Primària, tots tindríeu el Progressa adequadament, pero el repte és superior i ho podem aconseguir.

Desitgem a tot l’alumnat la millor sort per aquests dies: deixem els nervis a casa, fem els examens amb tranquilitat, demostrant del que som capaços. Aquest curs no ens podem examinar a Balaguer, però el claustre desitja que ho feu el millor que sabeu i que aproveu tots.