Posa’t la gorra a l’Escola d’Adults

L’Escola d’Adults s’adhereix aquest any a la diada de Posa’t la gorra, que es celebra a Balaguer el proper diumenge 7 de maig.

Aquesta diada consisteix en una campanya que vol sensibilitzar la societat i donar a conèixer l’existència del càncer infantil per tal de normalitzar la malaltia i pal·liar les necessitats que se’n deriven a partir del diagnòstic. Un dels efectes secundaris que pateixen els infants i adolescents malalts de càncer, el més palès, és la pèrdua del cabell. Per aquesta raó, es cobreixen el cap amb una gorra. És per això que han fet de les gorres el símbol de solidaritat envers tots aquests infants. És a la vegada la primera font de recursos per finançar tots els serveis i accions que es duem a terme a través d’AFANOC i especialment per subvencionar la Casa dels Xuclis.

Entre les activitats que es portaran a terme, cal destacar la II Cursa “Posa’t la gorra a Balaguer”, la II Fira dels Somnis, el dinar poupular i solidari amb el sorteig de regals i el ball de fi de festa.