Oferim la possibilitat de fer més classes online

Bon dia,

Avui us animem a començar el dia amb:

Fer-te Feliç, d’Oques Grasses

Alguns ensenyaments han tingut la possibilitat de fer alguna classe online durant aquest confinament, però en altres casos no s’ha pogut fer per la manca dels correus electrònics de molt alumnes, i s’ha continuat treballant amb moodle.

Demanem a tots aquells alumnes que vulguin fer una classe online per resoldre dubtes, o per fer una classe d’un tema concret, que ens envïi al correu del centre la seva adreça electrònica. Quan tinguem la meitat o més de les adreces dels alumnes d’una classe, el seu tutor o tutora els citarà per un dia per fer la videotrucada.

1. Guadalupe Cortes Trenc

Estaria encantada de poder seguir amb l’anglès on-line així que us deixo les dades per que em pugueu contactar