Les sortides literàries, a partir de les 10 del matí

L’escola d’Adults juntament amb la Biblioteca Margarida de Montferrat organitzen aquest any dues sortides literàries per Balaguer, per repassar els referents literaris de la ciutat.

La primera sortida serà el dimecres 24 de maig, a partir de les 10 del matí, amb l’itinerari “Passejant per la ciutat”, que inclou el tram de la ruta que va des de l’estació de tren fins a la plaça Mercadal.

El segon itinerari “Descobrint el nostre patrimoni” serà el dimecres 31 de maig, a partir de les 10, amb el tram de la ruta que va des del carrer d’Avall fins el Castell Formós.

Finalment, hem avançat l’hora de sortida, a les 10 del matí. Els alumnes interessats apunteu-vos dient-ho als vostres professors.