L’educació d’adults es consolida

Els diferents professionals que treballem en l’ensenyament d’adults portem molts anys picant pedra per donar visibilitat a uns ensenyaments de primer ordre: unes proves d’accés a Formació Professional que permeten el pas a seguir estudiant en un institut; uns Ensenyaments Instrumentals, que donen accés a la cultura autòctona i permeten un accés a la integració de les persones nouvingudes; cursos de llengües estrangeres, de gran qualitat, que permeten la introducció a la llengua i saber-se defensar internacionalment; Ensenyaments Competic, per estar al dia de les novetats tecnològiques i aconseguir les titulacions actuals pertinents… i així podríem seguir amb les classes de Català i Castellà, la feina ben feta per la nova Associació d’Amics del CFA Balaguer, capaços d’aglutinar exalumnes o simplement amics del centre, per executar infinitat de cursos.

Ara sembla fàcil, però res ens ha vingut donat. La competència ha estat un hàndicap que hem anat vencent a poc a poc. Tot i que queda molt per fer, la millora en les infraestructures i en l’accés al centre han estat vitals.També cal remarcar el mèrit, com hem dit abans, de l’Associació d’Amics del centre, per oferir una oferta que faltava al centre; així com el mèrit de les administracions: Paeria, Generalitat i Estat, que ens han ajudat. En el que portem d’aquest curs, al centre ja ens aproximem ja als 350 alumnes i visitants. Una xifra important, que lluny de complaer-nos, ha de ser un estímul per continuar creixent en un context de qualitat, respecte i cultura.

1. admin Autor de l'article

Perfecte, ja estàs apuntada Eulàlia.

Totes les persones interessades en algun dels cursos que iniciem properament sobre Capacitació digital, ens podeu trucar o enviar-nos un correu electrònic al centre.

En breu els iniciarem.