La preinscripció telemàtica és la novetat d’aquest any pels nous alumnes

Bon dia, Avui comencem per animar, dins del que es pot, el dia amb:

Un núvol blanc – Versío #JoEmCorono

Una de les reivindicacions dels ensenyaments d’adults més demanada era la preinscripció telemàtica. Aquest any s’ha aconseguit. Hi haurà dues setmanes de preinscripcions telemàtiquesa, i la segona d’aquestes serà presencial, de manera extraordinària, pels alumnes que no ho hagin tingut la possibilitat de fer-ho telemàticament. Qualsevol dubte, en el moment de la preinscripció telemàtica, ens el podeu fer arribar per correu electrònic que intentarem resoldre’l.

Els actuals alumnes podeu renovar la matrícula comunicant-ho al vostre professor o professora, o enviant un correu al centre

Els alumnes que actualment esteu cursant un ensenyament al centre i teniu la intenció de continuar el proper curs, ja ho podeu comunicar al vostre tutor o tutora, o enviar un correu al centre per guardar la plaça pel proper curs. Serà un nou curs en el que haurem d’estar preparats per a diferents possibilitats d’estudi.

Proves d’accés a FP al juny o juliol

Les proves d’accés a FP aquest any tindran lloc al mes de juny o juliol i preveuen reduir l’oferta de places per centre i dia, amb un màxim de cent persones a cada centre.