Inici de curs passant dels 320 alumnes

Bon inici del nou curs escolar 2018-2019 als voltants d’uns 320 alumnes matriculats, provinents de tota la comarca i comarques veïnes.

Les novetats d’aquest any són els cursos de Català-1 i Castellà-1 per aquells alumnes nouvinguts a Balaguer i poblacions properes, i que es volen introduir en el coneixement de les dues llengües. La incorporació d’aquests dos nous cursos juntament amb els altres que continuen ha suposat passar dels 300 alumnes. Tot i això, en alguns dels ensenyaments encara queden places disponibles.

L’Escola d’Adults deixa de fer aquest any el curs de GES (Graduat en Educació Secundària) per tenir poques sol·licituds d’estudiants. Tot i això, es podria recuperar un altre any si les necessitats de la població ho requereix.