El concurs de la carpeta del centre està basat en el desè aniversari

L’actual confinament ens ha limitat la setmana cultural per celebrar els deu anys del centre i que volíem celebrar durant el mes de juny. Finalment, només queda vigent el Concurs de la Carpeta del centre.

Són varis els alumnes que han començat el disseny de la carpeta oficial del centre pel proper curs, i tindrem un concurs força lluït. Tots aquells alumnes que encara no us heu decidit, encara hi sou a temps.

Podeu consultar les bases a: Bases Concurs Carpeta

Pels alumnes d’anglès, avui podeu practicar amb:

Don’t worry be happy lyrics

1. Cristian

No tinc gaires idees, tampoc tinc les eines adequades, sols tinc el meu mòbil sento no ser útil pel concurs de la carpeta del aniversari.