Comencen les obres de l’enllumenat de l’aparcament de l’escola

El departament d’Obres i Serveis executa aquests dies les obres d’enllumenat de l’aparcament del centre. Uns treballs bastant reivindicats, especialment els mesos d’hivern, que serviran per donar llum a les nits a un aparcament molt concorregut no només per usuaris del centre, sinó pels centres educatius adjacents.

Les obres consistiran en la instal·lació d’un nou fanal al pati de l’escola, de manera que els alumnes que acaben les classes en horari nocturn, puguin accedir als seus vehicles sense perill d’ensopegar. L’afluència de vehicles a l’aparcament és cada vegada més nombrosa en una zona ocupada antigament per l’antic camp de futbol del Maracanà balaguerí.

Clica per veure les obres d’enllumenat