Bon Nadal, superem el primer trimestre

S’apropen les festes nadalenques i aquest proper dilluns donarem per acabat el primer trimestre. Des de la comunitat educativa del centre us desitgem uns bons dies nadalencs i un millor any 2021.

Cal tenir present que s’ha aconseguit superar el repte del primer trimestre perquè la normalitat i la presencialitat d’alumnes i professors ha estat la nota dominant. A diferència del que va passar en la primera onada, amb classes suspeses, ensenyament en línia amb comunicacions més aviat discretes i alumnes confinats, aquest curs s’ha optat per normalitzar la situació, obrir les aules, apostar pels ensenyaments presencials i híbrids i defensar que el centre ha d’estar obert. Certament no era fàcil, es corria un risc, però afortunadament quasi la totalitat dels estudiants ha continuat assistint a classe fins i tot en el pic de la pandèmia. Ha funcionat el protocol, s’han fet moltes proves i cal valorar l’esforç de tots perquè s’ha aconseguit una nul·la transmissió i s’ha demostrat que el centre és un lloc segur. Ara l’important és mantenir la prudència per als nous trimestres perquè és fonamental que els centres educatius continuem oberts.

Us desitgem de tot cor, unes Bones Festes i que ens puguem tornar a veure al mes de gener.