Assistim a la presentació del Pla d’Educació Digital

La directora general d’Innovació, Recerca i Cultura Digital, Mar Camacho, va presentar aquest dijous als directors dels centres de Lleida el pla d’educació digital, al qual també vam assistir. L’acte va tenir lloc a la sala d’actes de l’Edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida.

El Pla es comença a aplicar a partir d’aquest mes de gener en l’educació obligatòria i preveu que d’aquí a cinc anys, tots els alumnes que acabin l’ESO siguin competents en matèria digital, objectiu pel qual els docents també rebran formació.

Camacho va posar èmfasi que aquest pla “serà equitatiu, inclusiu i amb igualtat d’oportunitats” per a tots els alumnes, i que implicarà els municipis, famílies, entitats i el teixit empresarial. Esperem que aquest ambiciós pla que va del 2020 al 2025 també arribi a l’ensenyament d’adults.