Arrelaments i nacionalitat, les embrancacions dels nostres alumnes

Com aconseguir l’arrelament a la nostra terra sempre ha estat un tema candent entre molta part del nostre alumnat, per no dir ja, aconseguir la nacionalitat. Per aquesta raó, la xerrada del mes de març s’ha plantejat sobre aquesta temàtica, amb una participació d’alumnat força nombrosa.

L’Associació Amic ha estat la responsable de fer-nos cinc cèntims sobre aquest tema i entendre una mica millor la situació de l’alumnat immigrat. Els alumnes han tingut la possibilitat de resoldre alguns dels seus dubtes i s’ha respost a una de les seves inquietuds que tenien.

La xerrada forma part del projecte de Transformació Educativa en que està immers el nostre centre, a travès del qual es dóna un paper de més protagonisme a l’alumnat. A travès de sondeigs d’aula o de centre, es copsa l’opinió dels alumnes sobre les temàtiques de les xerrades culturals i s’intenta portar professionals o tècnics que dominin el tema.