Projecte Educatiu de Trinitat Vella

Divendres l’equip motor es va tornar a reunir per seguir treballant en el Projecte Educatiu de la Trinitat Vella.

Tots els centres educatius del barri treballem plegats  amb molta il·lusió i ganes de compartir, d’aprendre i millorar.

Eleccions Consell Escolar

AVUI COMENÇA EL PROCÉS ELECTORAL
PER A LA RENOVACIÓ
PARCIAL DEL CONSELL ESCOLAR

AL TAULELL DEL CENTRE TROBAREU
TOTA LA INFORMACIÓ

DATA DE LES VOTACIONS

25 DE NOVEMBRE DE 15H A 20H

Visita de Víctor Amela

Professors i alumnes de l’escola hem gaudit recentment de la xerrada de Víctor Amela a la biblioteca de Trinitat Vella José Barbero. Amela ens va presentar la seva novel·la Yo pude salvar a Lorca, editada per Destino en castellà i per Columna en català. Part de la novel·la transcorre al nostre barri, on vivia la família paterna de l’escriptor. No cal dir que les vivències d’infantesa i adolescència a la Trinitat Vella van ser d’allò més celebrades!

Víctor Amela

Ja hem tornat!!!

És el moment de passar per l’escola a formalitzar la vostra matrícula. Teniu temps fins el dia 9 de setembre.

Horari de dilluns a divendres

16:00🕛 a 20:00🕛