L’escola participa en el programa AFEX

La Casa Àsia, amb el recolçament de l’Ajuntament de Barcelona i el programa Aprenem Compartint del Districte de Sants, ha reanudat el programa d’aprenentatge de llengües i cohesió social AFEX (Aprenem Famílies en Xarxa) inspirat en el treball de Youth Empowering  Parents (YEP) de Canadà que fa especial atenció en promoure valors com la integració, la diversitat cultural i l’aprenentatge cooperatiu a les escoles.

Alumnes de la Trinitat Vella hi han participat tant aquests curs com l’anterior.

Eleccions al Consell Escolar

Tots els Centres tenen un el Consell Escolar on hi ha representades totes les parts que hi participen.

En aquest Centre el Consell està format per: La Directora, la Secretària, 2 mestres, 2 alumnes, 1 representant de l’Ajuntament.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del Centre.

Aquest any hi ha 5 candidatures a representants dels alumnes.

RESERVEU-VOS EL 6 D’OCTUBRE

Horari d’atenció al públic

El 3, 4, 5, 6 i 10 de setembre de 16 a 20 hores.
El divendres 7 de setembre de 10 a 13 hores.

Ja estem preparant el proper curs…

La preinscripció es farà del 18 al 26 de juny.