.

SEGON TRIMESTRE

Programa Lectura Fàcil

Fem un nou viatge. La lectura ens porta a altres llocs, altres temps. Ho fem un altre cop gràcies a aquest programa que ens apropa als llibres, la literatura, la història, la  imaginació. Quin goig poder llegir

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR DE CENTRE

El Consell Escolar de Centre és el màxim òrgan de govern del centre educatiu, i juga un paper determinant en el funcionament i la gestió del centre. És un espai representatiu obert a tota la comunitat educativa.

Si sou alumnes del centre  podeu presentar  les vostres candidatures. Animeu-vos !!

Participa a les eleccions per renovar el consell escolar de centre. Passeu pel centre per consultar el procés i el  cens electoral.

8 de MARÇ, lluitarem tots els dies!

Preparem una entrevista de treball i practiquem. Gràcies Elisa !!

L’Elisa, professora de             l’ Institut de la Mercè, FOL,  ens parla de com afrontar una entrevista de treball i més coses…Molt interessant.

Gràcies, Elisa.

Avui els alumnes de català han fet un plànol de casa seva i han explicat com és. Algunes persones han parlat de la casa que tenen al seu país i no han pogut evitar emocionar-se.