Acollida

El CFA Martorell té elaborat en el Pla d’Acció Tutorial un pla específic d’acollida i seguiment de l’alumnat.

Les persones interessades en cursar algun dels ensenyaments impartits al CFA Martorell poden, en l’horari d’atenció al públic, demanar informació i assessorament respecte als diferents itineraris formatius.

L’orientació personalitzada es fa en funció de cada situació personal (disponibilitat horària, responsabilitats familiars i laborals, interessos,…)  i  a partir  de l’experiència prèvia. A partir d’aquí es fa la proposta del seu currículum individualitzat.

En el moment de la matrícula l’alumnat signa la carta de compromís, document que regula les obligacions i els drets que assumeix tant l’alumnat com el centre:

Una vegada l’alumnat ha completat tots els tràmits de la matrícula se li assigna un tutor o una tutora que serà la persona de referència per ajudar l’estudiant a assolir l’èxit educatiu i a qui sempre que ho necessiti podrà acudir, preferentment en l’horari d’atenció individualitzada del professorat.

Llocs web per informar-se:

Proves lliures GES majors de 18 anys: