Instal·lacions

LOGO

L’Escola està ubicada dins l’edifici de LA COOPERATIVA, situat prop del nucli antic i a tocar del mercat municipal.

Es tracta d’un vell local seu de la Cooperativa La Moral fundada el 1934; posteriorment i després de múltiples i variades utilitzacions fou cedit al municipi. L’edifici de dues plantes i de titularitat municipal, acull diferents serveis municipals i el Centre de Normalització Lingüística.

L’escola ocupa tres aules de la planta baixa; planta que comparteix amb el Programa de qualificació PFI, els cursos de Català i els programes de formació per al treball. Amb tots ells comparteix les instal·lacions bàsiques.

En l’actualitat la planta baixa, la que ocupa l’Escola, presenta fortes mancances estructurals i està pendent d’una profunda remodelació.