Si necessiteu contactar amb nosaltres podeu fer-ho al correu a8063643@xtec.cat o al telèfon 93 8591022 / 634796303

Oferta educativa 2023-2024

Llengua catalana

nivell 1: matí, tarda i vespre

nivell 2: matí

Llengua castellana

nivell 1: matí, tarda, vespre

nivell 2: vespre

Formació Instrumental

nivell 2: tarda

nivell 3: matí

Competic

nivell 1: matí

Llengua Anglesa

nivell 2: vespre

CASTANYADA 2024

SORTIDA VISITA ITINERARI PER TORELLÓ

Vam sortir tots els cursos fent un recorregut pel poble, fent fotos diverses i seguint un plànol de Torelló, ubicant cases, carrers i botigues del centre.

festa de final de curs 2023

Hem fet el comiat dels diferents cursos de l’escola fent una petita festa, on els alumnes han portat diferents menjars de rebosteria dels seus paisos. També hem begut te amb menta marroquí

.

Visita al centre civic de Torelló

Durant tot el dia visitem el casal de la gran gran i l directora els hi explica totes les activitats lliures i de pagament que s’hi fan.A sota teniu l’enllaç de les activitats que es fan al Centre Cívic.

VISITA A LA BIBLIOTECA DOS RIUS DE TORELLÓ

Tots el cursos del cfa la cooperativa hem visitat la biblioteca de Torelló. Han assistit els cursos de català 1-2 i castellà 1-2-3 i instrumental 2. La directora de la biblioteca els hi ha explicat el funcionament de la biblioteca i la majoria dels alumnes s´han fet el carnet per poder utilitzar tots els serveis de la mateixa.

castanyada 2022

Aquests curs hem celebrat la castanyada al pati de l’escola