Història

L’actual Escola d’Adults La Cooperativa ha estat el resultat de successives modificacions i canvis tant pel que fa als nivells d’ensenyament que havia d’impartiimatge-logo-escola copiar, i per tant als seus objectius pedagògics, com pel que fa a la seva relació institucional i ubicació.

1990-91 Podríem dir que és l’inici de l’escola com a centre municipal, vinculada a la formació ocupacional i ubicada a La Carrera i amb una única mestra com a plantilla.

Posteriorment, durant el curs escolar 1994-95 el Departament de Benestar Social de la Generalitat assumeix la titularitat de l’Escola aportant-hi un mestre, que juntament amb la mestra municipal impartien tant formació presencial com autoformació com a punt de suport de l’incipient programa “Graduï’s, ara pot”.

2002-2003 Primer curs del nou Graduat en Educació Secundària, l’Escola canvia profundament. Els ensenyaments presencials es concreten al cicle instrumental, informàtica, curs preparatori PACFGM i a partir d’aquest moment comencem a ser centre de suport vinculat a l’IOC (Institut Obert de Catalunya). Igualment, la plantilla passa a ser de tres mestres dependents del Departament d’Ensenyament.

Els darrers anys l’oferta formativa s’ha ampliat amb els cursos d’Anglès i els cursos d’Acollida, aquests últims amb el suport de Càritas.