El passat 23 de maig un grup de 12 alumnes (vam tenir algunes absències) i una professora vam anar d’excursió a Montserrat.
A les 9 del matí van sortir de l’estació dels FGC de Sant Vicenç dels Horts amb tren i després el cremallera de Monistrol al santuari de Montserrat. A les deu ja hi érem i vam començar a caminar cap a l’ermita de Sant Joan on vam arribar després de superar unes fortes pujades i gaudir d’unes meravelloses vistes de tot el Baix Llobregat.
L’alumne de l’escola i gran muntanyer i escalador, l’Enric Casas, ens va fer de guia i ens va explicar un munt de coses interessants de Montserrat. Pel camí van veure un grupet de cabres salvatges que es van deixar fotografiar. Després de veure l’ermita de Sant Joan i l’avenç que hi ha per sobre, vam baixar al santuari ben ràpid per sentir l’escolania de Montserrat cantar el Virolai; després de dinar van visitar el museu on van admirar una magnífica col·lecció d’art: pintures, escultures i objectes de les civilitzacions egípcies i sumèries, fins i tot hi havia una mòmia humana i un cocodril momificat!
A quarts de cinc, després de comprar una coca de Montserrat, vam començar el viatge de retorn cap a Sant Vicenç. Un dia preciós! Hem de repetir!
Aquí teniu algunes fotografies













