Hola famílies!
Com sabeu vam anar a visitar la fàbrica de cacaolat! Va ser una visita molt interessant on vam veure tot el procés per fabricar el Cacaolat (com es posen els taps a les ampolles, com s’omplen les ampolles, es posen les etiquetes,…). Fent la volta per la fàbrica vam veure el procés mitjançant activitats adaptades als nens/es en les que vam descobrir la història i curiositats de la fàbrica.
Vam gaudir molt de l’activitat! Per veure les fotografies feu clic aquí!

