Sortida a Torribera 5è i 6è

Hola famílies!

Com ja sabeu des de l’àrea d’Educació Física i com a activitat de final de curs, s’ha organitzat pels alumnes de 5è i 6è, una sortida esportiva al recinte Torribera de Sta Coloma de Gramenet per tal de realitzar les següents activitats: PADEL, TENNIS, TIR AMB ARC I  PISCINA   ( hi ha una part que no cobreix, i té Socorrista), tot portat per monitors especialitzats.

El passat divendres 13 de juny vam realitzar aquesta sortida i ha estat d’allò més divertida i interessant, els alumnes del cicle superior s’ho han passat d’allò més bé. Practicant molt d’esport i aprenent esports nous.  

Aquesta activitat, que té un caire lúdico-esportiu, pretén acostar l’esport a un medi real per a la pràctica esportiva, ( Piscina, camp de Pàdel, camp de Tennis i Tir amb Arc a la natura ).

Us esperem l’any vinent.

Per veure les fotos feu clic aquí!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut