Anglès Mitjans

A Cicle Inicial prioritzem l’enfocament oral. És per això que a cada unitat didàctica aprenem una història i l’escenifiquem. Per tal d’ajudar en l’aprenentatge treballem vocabulari, cançons, jocs… Els alumnes poden accedir a la pàgina web des de casa on tenen les cançons i contes que treballem a l’escola.

Un cop après el conte, els alumnes han d’explicar-lo a algun membre de la seva família, per tal que ells mateixos s’adonin que són capaços d’utilitzar l’anglès fora de l’aula, en una situació quotidiana.

Les rutines són una part molt important de la classe ja que gràcies a elles aprenem els dies de la setmana, mesos, números, el temps, les estacions de l’any….i ens ajuden també a ambientar-nos i ajudar-nos a utilitzar la llengua anglesa. Voleu veure les nostres rutines?

2

Com veieu ens agrada molt cantar! Cantem cançons relacionades amb els temes que aprenem i també cantem cançons tradicionals angleses!

També fem petits diàlegs i representacions!

img_20170209_121116img_20170209_120822img_20170209_121342

Aprenem vocabulari amb jocs divertits!

Aquest curs tenim una novetat! Treballem per racons a la classe d’anglès! Mireu que divertit! Hi ha el racó del joc, el de la història i el d’escriure!

Aquest any hem anat a veure una obra de teatre en anglès que es diu: Little Red Riding Hood! Hem après moltes cançons i molt vocabulari!