Pla de reobertura

Com sabeu, a partir de que la població arribi a fase 2, es permet la reobertura dels centres amb algunes consideracions específiques.

Les activitats que es duran a terme són:

• Acollida per a l’alumnat d’educació infantil, per aquelles famílies on els progenitors han de realitzar treball presencial.
  • A 6è acció educativa presencial (voluntària) per donar suport a la finalització d’etapa i tancar l’acompanyament personalitzat del seu pas a secundària.
  • De 1r a 5è de Primària, s’organitzaran franjes horàries d’una hora i mitja per accedir a l’escola a recollir material i fer petites tutories.

Si voleu consultar el pla de reobertura sencer feu clic aquí