DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

El dia 25 de novembre és el DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE i a la nostra escola hem treballat aquest tema partint de la nostra visió i abarcant la violència cap a qualsevol persona i analitzant els diferents estereotips i finalitzant amb un cartell que tenim exposat per tal que tothom pugui veure que a la nostra escola estem en contra de qualsevol tipus de violència.

DIA DELS DRETS DELS INFANTS

Aquesta ha estat una setmana de reivindicacions, dilluns dia 21 vam reivindicar pels drets dels infants i dins d’un cor tots els nens i nenes de l’escola van anar expressant el que creien que no podia mancar als infants de tot el món.

Aprenem de la natura

Avui els nens i nenes de l’escola Vallmajor hem gaudit d’un temps per retrobar-nos amb la natura. Des de Mas de Melons ha vingut el Javi i ens ha parlat sobre la fauna i flora que ens envolta a les Garrigues.
Després hem fet una volta per la rodalia tot aturant-nos a veure detingudament les diferents varietats de plantes que tenim, les seves característiques i les seves propietats.
A la tornada a l’escola, ens hem posat mans a l’obra i hem elaborat bombes de llavors per llençar i poblar la vegetació de l’entorn.

Ens ho hem passat d’allò més bé.

Quina il·lusió!

Dia Internacional de la música

El dimarts 21 de juny celebrem el dia Internacional de la música i per aquest motiu us compartim la cançó “Mirall de Pau” de Dóna la nota. El CdA Pau Casals va crear aquesta cançó amb la intenció d’explicar al món, que estimem la música, que és indispensable pel nostre dia a dia, que ens acompanya en molts moments importants del la vida i volem que continuï sent indispensable en l’educació dels nostres infants.
.

JERUSALEMA

Com a cloenda de la Setmana Intercultural, els nens i nenes de la ZER hem ballat la cançó Jerusalema de Master KG. Esperem que us agradi!

(Clica a la imatge i podràs veure el vídeo)

Setmana Intercultural

Aquesta setmana ha estat una setmana molt especial per a tots i totes nosaltres, ja que hem celebrat la SETMANA INTERCULTURAL. Durant tots els dies hem estat realitzant activitats de diferents cultures que conviuen a la nostra ZER. Hem fet contacontes, manualitats, jocs … I el punt de sortida va ser el dimarts amb la Trobada Intercultural que vam celebrar a l’escola de La Granadella amb la participació de moltes famílies. Moltes gràcies a totes i tots per aquesta setmana tan especial!

(Clica a la imatge per poder veure les fotografies)