Col·laborem amb La Fira del codony. Alumnes de cicle Superior.

Col·laborem amb La Fira del codony
En motiu de la Fira del codony, les nenes i els nens de Cicle Superior han participat a les activitats proposades per l’ Ajuntament de Tremp
El dimecres, 25 d’ octubre, van anar a l’ obrador de l’ empresa “És Pallarès” a fer un taller de “La cuina del codony”.
Aquests darrers dies, han participat en la realització dels codonys que formaran part de les garlandes que guarniran la població. A més, els alumnes de cinquè han fet un mural que representa un codonyer i els de sisè han treballat el llenguatge amb una auca. Aquest treballs, i molts altres fets pels diferents nens i nenes de Tremp, els podreu veure durant la Fira, a l’ espai que els sigui assignat.

FIRA DEL CODONY by Slidely Slideshow