FESTA DE L AMPA 2016

Divendres l´AMPA de l´Escola va organitzar la festa de les activitats extraescolars, on van mostrar les seves habilitats els nens i nenes de patinatge, rítmica, aeròbic, cant coral, danses del món. Tot seguit es va fer una festa holi i d´escuma al pati, que va… Llegeix més»

CORAL ESCOLA VALLDEFLORS. EL VOL DE L´HOME OCELL (SANGTRAÏT).

Actuació de l´Escola Valldeflors de Tremp a la trobada de corals de primària organitzada pel Departament d´Educació i que es va cel.lebrar a l´auditori Enric Granados de Lleida.
La cançó és el vol del home ocell del grup de rock català Sangtraït.

Cançó sencera al següent enllaç:

UN SANT JORDI SOSTENIBLE

L´Escola Valldeflors com els darrers anys, cel.lebra el Sant Jordi Sostenible. Dins el projecte d´Escoles verdes enmarquem la sostenibilitat d´aquesta festivitat incentivant l´intercanvi de llibres entre alumnes i que tots/es marxin amb el seu llibre cap a casa.
Cada tutor/a recolleix els llibres que els alumnes… Llegeix més»

DIA DE LA PRIMAVERA. 18 de març 2016.

El passat divendres 18 de març vam cel.lebrar el dia de la primavera a l´Escola. Els alumnes de Parvulari van plantar totes les jardineres que hi ha a les finestres dee les seves classes. Els alumnes de Cicle Inicial van fer una sortida fora de… Llegeix més»

ESQUIADA DE CINQUÈ.

Dins de les activitats del Pla Català d´Esport a l´Escola, s´ha realitzat una sortida a esquiar.
3 hores de curset i una estona al parc lúdic per gaudir d´un matí d´esport i diversió amb els companys de l´Escola.

ESQUIADA CINQUÈ ESCOLA VALLDEFLORS by Llegeix més»