FELIÇ DIA DE SANTA CECÍLIA

Durant aquesta setmana celebrem Santa Cecília amb diferens concerts i actuacions. Properament podreu veure’n un recull de fotografies i vídeos que segur que us encantaran. Tenim uns “artistassos” a l’escola!!!

AUDICIÓ DE LA QUINZENA (2a d’octubre)

Aquesta quinzena estem escoltant Nothing Else Matters del grup de Heavy Metal Metallica.

Metallica és un grup dels Estats Units que interpreta obres de Heavy Metal.
Aquest any ha estat guardonat amb el premi Polar, considerat com el premi Nobel de la música.

SOM LA CLASSE DE LES GUINEUS (P4)

Hem triat el nom de la classe a partir d´imatges de mamífers de la fauna propera.Ara busquem informació sobre aquests animals i cada vegada en sabem més coses(com són,què mengen,com viuen,com nèixen, curiositats…).Mireu-nos amb la corona de guineus.

LA RÀDIO A L’ESCOLA

Encetem un nou projecte. La Ràdio a l’Escola, col.laboració amb Ràdio Tremp. L’objectiu és millorar l’expressió oral i escrita dels alumnes de CS amb activitats competencials on ells siguin els protagonistes. Cada setmana 5 alumnes diferents es preparen un guió del programa amb notícies sobre… Llegeix més»