TALLERS INTERNIVELLS EDUCACIÓ INFANTIL

Formem grups de diferents edats P3, P4 i P5 per a treballar conjuntament  2 dies a la setmana diferents aspectes del currículum d’Educació Infantil d’una manera lúdica i motivadora. Els tallers són els següents: cuina, teatre, arts, plàstica, taller bucofonatori, dansa, sensorial i noves tecnologies.

SALVEM LA TERRA.

Tancament de tota una setmana d’accions per la concienciació de la urgència climàtica del nostre planeta.

ARTS AND CRAFTS GEP 6è.

During the second term, students of 6th grade created their own stories in Arts and Crafts lessons. First, they made up three different characters with their own personalities. Then, in groups, they chose protagonists and antagonists after discussing about all the characters; each group agreed… Llegeix més»

GEP 5TH GRADE

The 5th grade students have finished a project about the Earth Biomes. Be ready to learn about the Grasslands, the Tropical Rainforest, the desert, the Taiga, the Tundra and the Biome where Tremp is located: the Decidious Forest! Enjoy!

GEP 4TH GRADE

The 4th grade students wrapped up their universe topic by building a Pinwheel Galaxy M101.
Look, they spin so fast!!!

ARTS AND CRAFTS. 5TH

5th grade students learned how to draw the human body following the proportions of the Vitrubian man. These proportions indicate that the length of the body is seven times the length of the head.
If you want learn how to draw the human body, take a… Llegeix més»

Excursió a Llimiana P4

El divendres passat vam anar d’excursió a Llimiana. Vam visitar casa Bonifaci (museu que rememora la història del municipi i d’una nissaga familiar,els Bonifaci. Els membres d’aquesta família es van dedicar a la medicina.La muralla que està parcialment conservada, i l’esglèsia (absis romànincs, rellotge….).Mireu que bé ens ho vam passar!!