ARTS AND CRAFTS GEP 6è.

During the second term, students of 6th grade created their own stories in Arts and Crafts lessons. First, they made up three different characters with their own personalities. Then, in groups, they chose protagonists and antagonists after discussing about all the characters; each group agreed… Llegeix més»

GEP 5TH GRADE

The 5th grade students have finished a project about the Earth Biomes. Be ready to learn about the Grasslands, the Tropical Rainforest, the desert, the Taiga, the Tundra and the Biome where Tremp is located: the Decidious Forest! Enjoy!

GEP 4TH GRADE

The 4th grade students wrapped up their universe topic by building a Pinwheel Galaxy M101.
Look, they spin so fast!!!

ARTS AND CRAFTS. 5TH

5th grade students learned how to draw the human body following the proportions of the Vitrubian man. These proportions indicate that the length of the body is seven times the length of the head.
If you want learn how to draw the human body, take a… Llegeix més»

Excursió a Llimiana P4

El divendres passat vam anar d’excursió a Llimiana. Vam visitar casa Bonifaci (museu que rememora la història del municipi i d’una nissaga familiar,els Bonifaci. Els membres d’aquesta família es van dedicar a la medicina.La muralla que està parcialment conservada, i l’esglèsia (absis romànincs, rellotge….).Mireu que bé ens ho vam passar!!

FEM PAPER RECICLAT P5

Les àguiles i els mussols hem fet paper reciclat!!!
Durant aquest trimestre hem treballat la gestió dels residus i el funcionament de la deixalleria. Hem après a separar la brossa per tal de poder reciclar-la.
A la nostra escola separem tots els residus, i fins i tot les restes del menjar les dipositem al nostre compostador i fem adob pel nostre hort.
Però…. que passa amb el paper que reciclem? Hem volgut veure com podem reulilitzar el paper vell i fer-ne de nou ….i aquest és el resultat.

.

RAMPES I BOLES P3

Utilitzem rampes de diferents llargades amb suports de diferents alçades. Amb les boles podem explorar les característiques dels plans inclinats i el moviment de les boles de diferents materials i textures en els diferents plans (fem rodolar boles per diferents plans, mateix pla diferents impulsos o sense impuls, organitzem combinacions de rampes….).Mireu que bé ens ho pasem!