SORTIDES DE SEGON.

El dia 11 de novembre els nens i nenes de segon anem d´excursió al bosc de ribera amb el suport de l´EDA.
El dia 20 de gener els nens i nenes de segon anem d´excursió a l´auditori de Lleida a veure “Pere i el Llop”.
El dia… Llegeix més»

TV VALLDEFLORS

Dins l’àrea de llengua castellana, per potenciar l’expressió oral, els/les alumnes de 4t faran cada setmana un programa de televisió. A partir de divendres 22 l’emetrem en directe pel nostre canal de Youtube (Escola Valldeflors) a les 15.15h

TALLERS INTERNIVELLS EDUCACIÓ INFANTIL

Formem grups de diferents edats P3, P4 i P5 per a treballar conjuntament  2 dies a la setmana diferents aspectes del currículum d’Educació Infantil d’una manera lúdica i motivadora. Els tallers són els següents: cuina, teatre, arts, plàstica, taller bucofonatori, dansa, sensorial i noves tecnologies.

SALVEM LA TERRA.

Tancament de tota una setmana d’accions per la concienciació de la urgència climàtica del nostre planeta.

ARTS AND CRAFTS GEP 6è.

During the second term, students of 6th grade created their own stories in Arts and Crafts lessons. First, they made up three different characters with their own personalities. Then, in groups, they chose protagonists and antagonists after discussing about all the characters; each group agreed… Llegeix més»