La Plastiquina visita l’escola

Aquests  dies ens ha visitat una nina molt especial “La Plastiquina”. És una nina que passa per molts centres educatius d’arreu d’Espanya. Aquest mesos de gener i febrer ha voltat per Catalunya i la seva última parada ha estat a la nostra escola.  I  aquest divendres ens acomiadem d’ella perquè marxa a l’Institut Alfonso VIII de Cuenca.

Plastiquina intenta conscienciar als alumnes de la importància de reduir l’ús de plàstic i de la seva reutilització.

A l’escola “Ull de Vent” hem fet diverses activitats per tal de celebrar una visita tant important:

• Els alumnes de tota l’escola han aportat idees per desplastificar-nos i les hem penjat per tot el centre.
  • S’ha fet un mural amb diversos elements i el temps que triga a degradar-se.
  • I els alumnes de P-4 han decorat una paret del pati amb un mar net i sense plàstic. Amb la col·laboració d’alguns pares que els agraïm molt la seva implicació, i perquè ha queda’t un pati més alegre.

A Plastiquina li desitgem un molt bon viatge. Adéu Plastiquina!!!!!