CONFERÈNCIES DE QUART

Durant aquest trimestre hem realitzat una activitat a 4t que hem anomenat CONFERÈNCIES INDIVIDUALS. Cada nen i nena ha fet una petita conferència davant de la resta de companys i companyes sobre un tema, segons els seus interessos o inquietuds.

L’experiència ens ha permès plantejar-nos objectius com millorar la competència comunicativa oral, conèixer noves eines de competència digital, aprofundir en temes de l’interès individual de cada alumne i afavorir mecanismes d’autoavaluació i coavaluació.

En relació a l’avaluació, s’han tingut en consideració aspectes com el material exposat, el guió, la coherència en el discurs, l’expressió, el domini del tema i la connexió amb el públic.

Els temes escollits han estat molt diversos:

Els coets, l’espai, els raptors, la màquina giratòria, el gos, Marvel, els bonsais, Argentina, la gimnàstica rítmica, el ballet, el maquillatge, el gat, Harry Potter, el futbol, el guepard, els jocs de taula, el taekwondo, els volcans. (4tA)

Subnàutica, els set pecats capitals, fallout 4, Harry Potter, els dinosaures, Tik-Tok, Nova York, Billie Eilish, Roblox, l’Univers, els cavernícoles, els diamants, les abelles, les piràmides d’Egipte, la bateria, Cobra Kai, el predator, el futbol, els romans… (4tB)

Ho valorem molt positivament perquè la implicació tant de l’alumnat com de les famílies ha estat molt considerable. S’han esforçat per presentar bons treballs visuals, materials de suport adequats i també per realitzar grans exposicions dirigides al seus companys i companyes.

Moltes gràcies per la bona feina!!

Tutors/es de 4t.