XOCOLATADA SOLIDÀRIA

L’AMPA en col·laboració amb l’escola ha organitzat una Xocolatada Solidària pel proper divendres 15 de febrer.

A partir de les 16:00 obrirem les portes de l’escola a les famílies i tots els nens i nenes ens trobarem a l’edifici nou per gaudir d’una xocolatada amb finalitats solidàries. El donatiu, voluntari, és d’un euro i el podeu donar als alumnes el mateix divendres o si podeu acompanyar-nos portar-lo vosaltres mateixos.

Els beneficis seran per la millora dels tractaments del càncer infantil que porta a terme l’Hospital Sant Joan de Déu.

Els alumnes de quart, cinquè i sisè baixaran de l’edifici antic amb els mestres a les 16:00 i acabaran a les 16:30 a l’edifici nou (el servei d’autocar es realitzarà des de l’edifici nou).

Confiem que ens acompanyeu en aquesta dolça iniciativa!!!